Patchmatic Ouder Amstel
Patchmatic asfaltsyteem
Het Patchmatic asfalt reparatie systeem bestaat uit een zelfrijdende hogedruk systeem met meerdere ingebouwde “kamers” voor de bevoorrading van het systeem. De computer gestuurde sproeier bouwt als het ware koude bitumen in het weg dek op. En doet dit laagsgewijs.
Door het heen en weer bewegen door de operator zal elke pothole laagsgewijs worden afgevuld met de bitumen en wordt daardoor gelijktijdig verdicht. Een ploeg kan circa 2000 m2 per dag vullen, afhankelijk van de hoeveelheid te gebruiken koud asfalt.
Manier van werken:
Door eigen druk wordt de werkplek schoon en droog geblazen.
De pothole wordt gevuld met bitumen. Door de druk van het systeem dringt de emulsie door tot in de poriën van het te repareren asfalt.
In de zelfde werkgang wordt de split toegevoegd
Door blaastechnieken wordt droge split aangebracht, zodat het geheel droogt en uithard
Bewebe® heeft al meerder projecten uitgevoerd, graag staan wij te woord voor verdere informatie en kosten.
Patcmatic
London Ealing
London Ealing
In opdracht van the City of London, stadsdeel Ealing heeft Bewebe BV een rubberen rotonde geproduceerd en aangelegd.
De bestaande kruising was extreem druk en gevaarlijk, maar kon ook niet voor alnge tijd buiten gebruik. Vandaar dat Londen koos voor een Bewebe product.
De gemeente had de straal bepaald waarna Bewebe de productie van de rotonde begon. Deze productie van de rotonde gebeurde in China. Het rubber is een mix van 50% oud rubber en 50% nieuw rubber. Na de overtocht, 6 weken vanuit Shanghai heeft Bewebe met haar gekwalificeerde medewerkers de rotonde binnen 1 dag aangebracht.
De drukke straat is met een om en om regeling nooit geheel dicht gezet en in de avond lag er een volwaardige rotonde, welke gelijk een veel beter en veiliger verkeersbeeld gaf.
PatchMatic
Patchmatic asfaltsyteem
Het Patchmatic asfalt reparatie systeem bestaat uit een zelfrijdende hogedruk systeem met meerdere ingebouwde “kamers” voor de bevoorrading van het systeem. De computer gestuurde sproeier bouwt als het ware koude bitumen in het weg dek op. En doet dit laagsgewijs.
Door het heen en weer bewegen door de operator zal elke pothole laagsgewijs worden afgevuld met de bitumen en wordt daardoor gelijktijdig verdicht. Een ploeg kan circa 2000 m2 per dag vullen, afhankelijk van de hoeveelheid te gebruiken koud asfalt.
Manier van werken:
Door eigen druk wordt de werkplek schoon en droog geblazen.
De pothole wordt gevuld met bitumen. Door de druk van het systeem dringt de emulsie door tot in de poriën van het te repareren asfalt.
In de zelfde werkgang wordt de split toegevoegd
Door blaastechnieken wordt droge split aangebracht, zodat het geheel droogt en uithard
Bewebe BV heeft al meerder projecten uitgevoerd, graag staan wij te woord voor verdere informatie en kosten.
hoogwaardige randafsluiting van olieterminals
hoogwaardige randafsluiting van olieterminals
Aanbrengen MEXPHALTE C Joint P3J Tank 0057
Aanbrengen MEXPHALTE C Joint P3J Tank 0057
Bewebe levert en brengt aan MEXPHALTE C Joint P3J. Tbv hoogwaardige randafsluiting van olieterminals
Oxiderode coating tbv de reconstructie N248,Provincie Noord Holland
Oxiderode coating tbv de reconstructie N248,Provincie Noord Holland
MixiFlex Arpont van Bewebe
Slijt- en slipvaste gekleurde wegdekbekleding, ééncomponentig op basis van speciale water gedivergeerde acrylaatharsen.
Opdrachtgever: Aannemingsmij. van Gelder BV
Aanbrengen Mixim MEXPHALTE C Joint P3J
Aanbrengen Mixim MEXPHALTE C Joint P3J
Bewebe levert en brengt aan Mixim MEXPHALTE C Joint P3J. Tbv hoogwaardige randafsluiting van olieterminals
Aanbrengen Mixim MEXPHALTE C Joint P3J Tank 0057
Aanbrengen Mixim MEXPHALTE C Joint P3J Tank 0057
Bewebe levert en brengt aan Mixim MEXPHALTE C Joint P3J. Tbv hoogwaardige randafsluiting van olieterminals