Rubber kabels drempels
PU kabels drempels
De Bewebe® Kabeldrempel van PU (polyurethaan) met kunststof deksel voor het beschermen van kabels tegen zwaar verkeer.
PU is een sterk materiaal en daardoor geschikt voor verkeer tot 20 ton.
Kabeldrempel van PU (polyurethaan) met kunststof deksel voor het beschermen van kabels tegen verkeer.
PU is een sterk materiaal en daardoor geschikt voor verkeer tot 20 ton.
Uiteraard verkrijgbaar bij: http://www.degwwwinkel.nl
Zwaar Verkeer kabels drempels
Zwaar Verkeer kabels drempels
De Bewebe® Rubber kabeldrempel, eigen productie, voor zwaar verkeer met kunststof (PE) deksel voor het beschermen van kabels tegen verkeer tot 40 ton.
Deze drempel heeft 3 kanalen met elk plaats voor kabels van 55 mm doorsnede.
PU kabeldrempel voor zwaar verkeer met kunststof (PE) deksel voor het beschermen van kabels tegen verkeer.
Deze drempel heeft 3 kanalen met elk plaats voor kabels van 55 mm doorsnede.
Geschikt voor vervoer tot 40 ton.
Lengte x breedte x hoogte: 90 x 59 x 7,5 cm
Gewicht: 25 kg
Uiteraard verkrijgbaar bij: http://www.degwwwinkel.nl
China Shanghai
Productie.
Bewebe® produceert in een joint venture met een Chinese partner haar eigen producten voor de Europesche markt.
Voorbeelden hiervan zijn, de verkeerskegels, bermpalen, kabeldrempels, etc.
Onze leverancier van de grondstoffen (PVC , PE) beschikt over een REACH Registration Certificate, geautoriseerd door Chemreach GmbH
London Ealing
London Ealing
In opdracht van the City of London, stadsdeel Ealing heeft Bewebe BV een rubberen rotonde geproduceerd en aangelegd.
De bestaande kruising was extreem druk en gevaarlijk, maar kon ook niet voor alnge tijd buiten gebruik. Vandaar dat Londen koos voor een Bewebe product.
De gemeente had de straal bepaald waarna Bewebe de productie van de rotonde begon. Deze productie van de rotonde gebeurde in China. Het rubber is een mix van 50% oud rubber en 50% nieuw rubber. Na de overtocht, 6 weken vanuit Shanghai heeft Bewebe met haar gekwalificeerde medewerkers de rotonde binnen 1 dag aangebracht.
De drukke straat is met een om en om regeling nooit geheel dicht gezet en in de avond lag er een volwaardige rotonde, welke gelijk een veel beter en veiliger verkeersbeeld gaf.
2K (componenten) verf
2K (componenten) verf
Aanbrengen van 2K verf op stelconplaten parkeerterrein. Voorafgaand aan de werkzaamheden zijn de betonplaten aangestraald en bewerkt met een speciale primer
blauwe veiligheid markeringen ETA terminal Amsterdam
blauwe veiligheid markeringen ETA terminal Amsterdam
Opdrachtgever: Suez
Oxiderode coating tbv de reconstructie N248,Provincie Noord Holland
Oxiderode coating tbv de reconstructie N248,Provincie Noord Holland
MixiFlex Arpont van Bewebe
Slijt- en slipvaste gekleurde wegdekbekleding, ééncomponentig op basis van speciale water gedivergeerde acrylaatharsen.
Opdrachtgever: Aannemingsmij. van Gelder BV
Beton verlijmen op asfalt met hoge sterkte
Beton verlijmen op asfalt met hoge sterkte
De weguitbreiding van de A1/A6, over een afstand van 20 kilometer, betreft de verbreding van het traject met extra rijstroken. Zo krijgen de A1 en de A6 tussen knooppunt Diemen en de Hollandse Brug beiden 2×5 rijstroken.
De A6 krijgt vanaf de Hollandse Brug tot en met de Hoge Ring bij Almere 4×2 rijstroken. Op het gehele traject A1/A6 komt een wisselbaan van 2 rijstroken. Daarnaast wordt een deel van de A1 ter hoogte van Muiden verlegd.
De uitbreiding van de A1/A6 voorziet verder onder andere in een permanente bypass in knooppunt Diemen van de A9 naar de A1 met een nieuwe brug over het Amsterdam Rijnkanaal, een aquaduct onder de Vecht, aanpassing van knooppunt Muiderberg en een uitbreiding van de Hollandse Brug. Tussen Almere Stad-West en Almere Haven komt een nieuwe aansluiting Almere Havendreef en bij de aansluiting Hoge Ring wordt een knooppunt gerealiseerd
Voor het aanbrengen en verlijmen van betonnen barriers in de tunnelbak van het nieuwe A1 aquaduct werd door de aannemers combinatie SAA-One gezocht naar een product om deze barriers duurzaam en sterk te verlijmen op de tussenlaag van het asfalt. De barriers staan bloot aan hoge zijwaartse krachten waardoor het risico ontstaat van falen van de verbinding.
Om dit vraagstuk in één systeem te kunnen oplossen werd gekozen voor de Fixmix 0-4 hechtmortel en bijbehorende primer van Bewebe BV.
Fixmix 0-4 is een Polymeer-verbeterd cement product waardoor verbindingen ontstaan die sterker zijn dan de te verlijmen oppervlakken. Daarnaast verhoogt deze polymeer de weerstand tegen zijwaartse belasting.
Bewebe® Nylon6 verkeersdrempel voor zwaar verkeer
Bewebe® Nylon6 verkeersdrempel voor zwaar verkeer
De laatste innovatie op kunststof verkeersdrempels zijn de speciaal voor Bewebe® geproduceerde Nylon6 verkeersdrempels voor zwaar verkeer. De Bewebe® Nylon6 drempels zijn gemaakt van duurzaam en hoogwaardig nylon waardoor vallen onder de catagorie VK60.
De Bewebe® Nylon 6 verkeersdrempels zijn verkrijgbaar in drie kleuren, zwart, geel en marine blauw. Daarnaast zijn de elementen uitgerust met een reflecterend kristal (kattenoog) zodat de drempels ook bij nacht en slecht zicht hun zichtbaarheid behouden.
De Bewebe® Nylon6 Verkeersdrempels:
– Hoogwaardig duurzaam materiaal
– Verkeersklasse 60
– snelle installatie
– geen graaf en sloopwerk
– zeer veilig en duurzaam
– Eenvoudig te monteren door middel van ankers op beton, asfalt en met behulp van een plaat in straatwerk
De Bewebe® Nylon 6 verkeersdrempels hebben een afmeting van 25 x 70 x 7 cm. De lengte van de drempel is mudulair uitbreidbaar tot elke gewenste (weg)breedte in een definitieve dan wel een tijdelijke situatie.
Rubberen rotondes
Rubberen rotondes
De Bewebe ®rotondes zijn gesegmenteerd opgebouwd met een lange schuine kant (rammelstrook)
De Bewebe ®rotondes zijn verkrijgbaar in de standaard kleuren: Wit, Zwart en Terracotta. Deze kleuren zijn meegenomen in het gietproces waardoor de kleurechtheid voor de volledige levensduur door Bewebe® wordt gegarandeerd.
De voorkant van de segmenten zijn standaard in de kleur wit voor een betere zichtbaarheid. Daarnaast zijn op de kopse kanten reflectoren in het fabricage proces aangebracht wat de zichtbaarheid en dus de veiligheid op donkere tijden en in de nacht sterk vergroot.
Elk segment heeft een ingenieus ” lockingsystem” dat met grote trefzekerheid de segmenten onderling aan elkaar verbind zodat de rotonde altijd juist wordt gemonteerd en de juiste onderlinge sterkte heeft. De segmenten worden door middel van een geprefabriceerd systeem simpel aan het wegdek bevestigd. Een rotonde met een diameter van 6 meter bestaat uit niet meer dan 40 segmenten en is snel te monteren op ieder wegdek bestaande uit gesloten verharding.
De installatie van een 6 meter rotonde geschied in 1 werkdag. De segmenten worden direct aan het wegdek vastgezet. De Bewebe ®rotondes zijn zeer effectief, worden geïnstalleerd met een minimum aan verkeershinder en zijn direct operationeel.
De Bewebe ®rotondes zijn op aanvraag verkrijgbaar in alle diameters, niet anders dan de oude vertrouwde betonnen rotondes. De midden cirkels kunnen worden ingevuld naar de wens van de opdrachtgever.
De Bewebe ®rotondes:
– modulair systeem
– gemaakt van duurzaam gerecycled rubber
– snelle installatie
– geen graaf en sloopwerk
– zeer veilig en duurzaam
De Bewebe ®rotondes zijn toepasbaar als permanente rotonde dan wel in een tijdelijke situatie.
Voor bestellingen en informatie: Stuur uw vraag per e-mail:
s.