BEWEBE B.V.  +31 646334820  /  +31 620097482

London Ealing

London Ealing

In opdracht van the City of London, stadsdeel Ealing heeft Bewebe BV een rubberen rotonde geproduceerd en aangelegd.

De bestaande kruising was extreem druk en gevaarlijk, maar kon ook niet voor alnge tijd buiten gebruik. Vandaar dat Londen koos voor een Bewebe product.

De gemeente had de straal bepaald waarna Bewebe de productie van de rotonde begon. Deze productie van de rotonde gebeurde in China. Het rubber is een mix van 50% oud rubber en 50% nieuw rubber. Na de overtocht, 6 weken vanuit Shanghai heeft Bewebe met haar gekwalificeerde medewerkers de rotonde binnen 1 dag aangebracht.

De drukke straat is met een om en om regeling nooit geheel dicht gezet en in de avond lag er een volwaardige rotonde, welke gelijk een veel beter en veiliger verkeersbeeld gaf.

2K (componenten) verf

2K (componenten) verf

Aanbrengen van 2K verf op stelconplaten parkeerterrein. Voorafgaand aan de werkzaamheden zijn de betonplaten aangestraald en bewerkt met een speciale primer

blauwe veiligheid markeringen ETA terminal Amsterdam

blauwe veiligheid markeringen ETA terminal Amsterdam

Opdrachtgever: Suez

Oxiderode coating tbv de reconstructie N248,Provincie Noord Holland

Oxiderode coating tbv de reconstructie N248,Provincie Noord Holland

MixiFlex Arpont van Bewebe
Slijt- en slipvaste gekleurde wegdekbekleding, ééncomponentig op basis van speciale water gedivergeerde acrylaatharsen.
Opdrachtgever: Aannemingsmij. van Gelder BV

Beton verlijmen op asfalt met hoge sterkte

Beton verlijmen op asfalt met hoge sterkte

De weguitbreiding van de A1/A6, over een afstand van 20 kilometer, betreft de verbreding van het traject met extra rijstroken. Zo krijgen de A1 en de A6 tussen knooppunt Diemen en de Hollandse Brug beiden 2×5 rijstroken.
De A6 krijgt vanaf de Hollandse Brug tot en met de Hoge Ring bij Almere 4×2 rijstroken. Op het gehele traject A1/A6 komt een wisselbaan van 2 rijstroken. Daarnaast wordt een deel van de A1 ter hoogte van Muiden verlegd.
De uitbreiding van de A1/A6 voorziet verder onder andere in een permanente bypass in knooppunt Diemen van de A9 naar de A1 met een nieuwe brug over het Amsterdam Rijnkanaal, een aquaduct onder de Vecht, aanpassing van knooppunt Muiderberg en een uitbreiding van de Hollandse Brug. Tussen Almere Stad-West en Almere Haven komt een nieuwe aansluiting Almere Havendreef en bij de aansluiting Hoge Ring wordt een knooppunt gerealiseerd

Voor het aanbrengen en verlijmen van betonnen barriers in de tunnelbak van het nieuwe A1 aquaduct werd door de aannemers combinatie SAA-One gezocht naar een product om deze barriers duurzaam en sterk te verlijmen op de tussenlaag van het asfalt. De barriers staan bloot aan hoge zijwaartse krachten waardoor het risico ontstaat van falen van de verbinding.
Om dit vraagstuk in één systeem te kunnen oplossen werd gekozen voor de Fixmix 0-4 hechtmortel en bijbehorende primer van Bewebe BV.
Fixmix 0-4 is een Polymeer-verbeterd cement product waardoor verbindingen ontstaan die sterker zijn dan de te verlijmen oppervlakken. Daarnaast verhoogt deze polymeer de weerstand tegen zijwaartse belasting.

Bewebe® Nylon6 verkeersdrempel voor zwaar verkeer

Bewebe® Nylon6 verkeersdrempel voor zwaar verkeer

De laatste innovatie op kunststof verkeersdrempels zijn de speciaal voor Bewebe® geproduceerde Nylon6 verkeersdrempels voor zwaar verkeer. De Bewebe® Nylon6 drempels zijn gemaakt van duurzaam en hoogwaardig nylon waardoor vallen onder de catagorie VK60.

De Bewebe® Nylon 6 verkeersdrempels zijn verkrijgbaar in drie kleuren, zwart, geel en marine blauw. Daarnaast zijn de elementen uitgerust met een reflecterend kristal (kattenoog) zodat de drempels ook bij nacht en slecht zicht hun zichtbaarheid behouden.

De Bewebe® Nylon6 Verkeersdrempels:

– Hoogwaardig duurzaam materiaal
– Verkeersklasse 60
– snelle installatie
– geen graaf en sloopwerk
– zeer veilig en duurzaam
– Eenvoudig te monteren door middel van ankers op beton, asfalt en met behulp van een plaat in straatwerk

De Bewebe® Nylon 6 verkeersdrempels hebben een afmeting van 25 x 70 x 7 cm. De lengte van de drempel is mudulair uitbreidbaar tot elke gewenste (weg)breedte in een definitieve dan wel een tijdelijke situatie.

Rubberen rotondes

Rubberen rotondes

De Bewebe ®rotondes zijn gesegmenteerd opgebouwd met een lange schuine kant (rammelstrook)
De Bewebe ®rotondes zijn verkrijgbaar in de standaard kleuren: Wit, Zwart en Terracotta. Deze kleuren zijn meegenomen in het gietproces waardoor de kleurechtheid voor de volledige levensduur door Bewebe® wordt gegarandeerd.
De voorkant van de segmenten zijn standaard in de kleur wit voor een betere zichtbaarheid. Daarnaast zijn op de kopse kanten reflectoren in het fabricage proces aangebracht wat de zichtbaarheid en dus de veiligheid op donkere tijden en in de nacht sterk vergroot.
Elk segment heeft een ingenieus ” lockingsystem” dat met grote trefzekerheid de segmenten onderling aan elkaar verbind zodat de rotonde altijd juist wordt gemonteerd en de juiste onderlinge sterkte heeft. De segmenten worden door middel van een geprefabriceerd systeem simpel aan het wegdek bevestigd. Een rotonde met een diameter van 6 meter bestaat uit niet meer dan 40 segmenten en is snel te monteren op ieder wegdek bestaande uit gesloten verharding.
De installatie van een 6 meter rotonde geschied in 1 werkdag. De segmenten worden direct aan het wegdek vastgezet. De Bewebe ®rotondes zijn zeer effectief, worden geïnstalleerd met een minimum aan verkeershinder en zijn direct operationeel.

De Bewebe ®rotondes zijn op aanvraag verkrijgbaar in alle diameters, niet anders dan de oude vertrouwde betonnen rotondes. De midden cirkels kunnen worden ingevuld naar de wens van de opdrachtgever.
De Bewebe ®rotondes:
– modulair systeem
– gemaakt van duurzaam gerecycled rubber
– snelle installatie
– geen graaf en sloopwerk
– zeer veilig en duurzaam
De Bewebe ®rotondes zijn toepasbaar als permanente rotonde dan wel in een tijdelijke situatie.

Voor bestellingen en informatie: Stuur uw vraag per e-mail:

s.

Rubberen RWS banden

Rubberen RWS banden

De Bewebe ® rubberen trottoirbanden worden geproduceerd van geryceled wit rubber. De profielen worden op de weg gemonteerd door middel van vastbouten op de ondergrond. Hierdoor is het systeem zeer snel aan te brengen en even snel, bijvoorbeeld bij wegrenovatie weer te verwijderen.
De Bewebe ® rubberen trottoirbanden hebben een zogenaamd RWS profiel met dezelfde afmetingen als een standaard betonnen RWS band.
De Bewebe ® rubberen trottoirbanden zijn verkrijgbaar in rechtstanden dan wel bochtstukken in de bochtstralen: 300 mm, 500 mm en 1000 mm.
De Bewebe ® rubberen trottoirbanden zijn zeer makkelijk als verkeerseilanden aan te brengen op nieuwe dan wel bestaande wegen met een gesloten verharding.

De Bewebe ® rubberen trottoirbanden:
– verkrijgbaar in vele soorten en maten
– verkeerseilanden zijn op te vullen met beton, grind, gravel, onkruidvrije bestrating, etc. etc.
– vanwege lange levensduur zeer kosten effectief
– geproduceerd van gerycyled rubber, CO2 neutraal
– snel en eenvoudig te monteren
– geen steunruggen van beton meer nodig
– geen dure ondersabelingsmortel
– foute bandenlijn behoort tot het verleden
– geen stoflongen meer voor de straatmaker (zaagwerk).

Voor bestellingen: Stuur uw vraag per e-mail:

Zonnenpaneel bermpalen

Zonnenpaneel bermpalen

De afgelopen decennia is het gebruik van verlichting gedurende de avond en nacht in Nederland explosief toegenomen. Dat kost veel energie, maar verstoort ook de natuur.

Kunstlicht heeft vele positieve punten, zoals het leveren van zicht en veiligheid. Maar er zijn ook minpunten zoals bijvoorbeeld het enorme energieverbruik en de verstoring van de natuur.
Ook kunnen verlichte wegen buiten de bebouwde kom beduidend onveiliger zijn door roekelozer rijgedrag.

Naast verbetering van de verkeersveiligheid en -doorstroming is het doel: besparing van energie, vermindering van CO2-uitstoot en het tegengaan van lichtvervuiling.

Dit doel kan mede worden bereikt door het toepassen van de inovatie zonnepaneel led bermpalen van Bewebe®

De Bewebe® bermpalen maken gebruik van een innovatief veiligheids systeem waardoor de kans op ongevallen op gevaarlijke weggedeelten afneemt. Overdag worden ze opgeladen en s’avonds of bij donker weer geven ze automatisch licht af. De heldere LED lampen trekken op een natuurlijke manier de aandacht van de weggebruikers zodat zij op tijd gewaarschuwd worden en meer tijd krijgen om te reageren op gevaarlijke situaties.

Met zijn duurzame solar batterijen en fel gekleurde lampen blijven de Solar Signaal palen vele nachten licht uitstralen, ook al is er een aantal dagen geen zon. In combinatie met de reflecterende folie op elke paal begeleiden en waarschuwen de Solar signaal palen van Bewebe® u constant. De energiebesparing ten opzichte van traditionele verlichting is 100% en er is geen CO2-uitstoot bij deze toepassing.

De Bewebe® zonnepaneel bermpalen zijn op aanvraag verkrijgbaar in diverse hoogtes.